خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

تور قبرس


 
قيمت 111111ريال

تور قبرس
تور قبرس
قبرس، که به دو بخش ترک نشین و یونانی نشین تقسیم ‌شده ،کشوری جزیره‌ای در شرق دریای مدیترانه می باشد و پایتخت آن نبکوزیا نام دارد. صنعـــت گردشگری، مهمترین منبع درآمد برای قبرس محسوب می شود.در ایران نیز سالیانه تور قبرس های متعددی برگزار میشود. قبرس دارای روزهای آفتابی و دمایی مطلوب است بطوری که در طول مدت سال، نور خورشید در این جزیره زیبا خودنمایی می کند و این بدین معنی است که قبرس همیشه در تمام فصول دارای تفریحات لذت بخشی اعم از : شنـــــا گرفته تا دیدن فستیوال های متفاوت را برای گردشگران مهیا می سازد که می تواند دلیلی بر پرمخاطب بودن قبرس باشد. 
قبرس در سال 1960 استقلال خود را از ایالت بریتانیا پس گرفت و حکومت مستقل قبرس با همکاری و مشارکت دولت ترک و یونان در اداره امور این جزیره اعلام آمادگی کرد و بریتانیا، یونان و ترکیه حق حکومت دولت قبرس را در دست گرفتند. قبرس با وسعت حدود 9,5000 کیلومتر مربع بعد از جزیره ساردنی و سیسیل سومین و شرقی ترین جزیره بزرگ دریای مدیترانه است. قبرس جزو اتحادیه اروپا است و یکی از قوی ترین نقاط گردشگری مدیترانه به حساب می آید. ایرانیان جهت مسافرت با تور قبرس به این بخش، به اخذ ویزا نیازمند هستند. بر پایه آمارهای پذیرفته شده 80٪ یونانی تبار، 18٪ ترک‌تبار و 2٪ نیز از دیگر اقلیت‌های مسیحی (مارونی ، کاتولیک لاتینی و ارمنی) هستند. 
قبرس اروپایی محیطی ایده آل برای تحصیلات عالی است، از این رو تعجبی ندارد که به صورت مرکز بین المللی آموزشی در منطقه مدیترانه در آمده است و تعداد زیادی از دانشجویان و دانش پژوهان را از کشورهای دور و نزدیک به سوی خود جلب کرده است. قبرس به 6 منطقه با نام های فاماگوستا، کی یرنیا، لارناکا، نیکوزیا، لیماسل و پافوس تقسیم بندی شده است که دو بخش اول در قسمت اشغالی قرار دارند.
قيمت : 1000000 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 111111 ريال
قيمت : 11111 ريال
قيمت : 111111 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت