خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

تور کیش


 
قيمت 0ريال

تور کیش
تور کیش
استقبال از تور کیش بدین صورت است که همه ساله غریب به دو میلیون نفر از گردشگران داخلی و خارجی با برگزیدن تور کیش، به سمت این جزیره که به مروارید خلیج فارس معروف است راهی می شوند و از زیبائی ها بی شمار آن دیدن می کنند. این جزیره به منظور اینکه یک منطقه آزاد و توریستی به حساب می آید، دارای انواع توریست ها، در قالب های گوناگون گردشگری تفریحی و کاری می باشد. جزیره ی زیبای کیش در جنوب ایران و در خلیج زیبای همیشه فارس قرار گرفته است. این جزیره که در استان هرمزگان واقع در شهرستان بندر لنگه می باشد. در گذشته قیس نامیده می شده و دارای مساحت تقریبی نود کیلومتر مربع می باشد. به همین دلیل مسئولین جزیره با اصلاحاتی که در طی چند سال گذشته در این ناحیه انجام داده اند، توانسته اند از یک جزیره ی کوچک و آرام، یک منطقه ی زیبای توریستی بسازند. همچنین با برگذاری انواع جشنواره های متنوع، همه ساله پذیرای بیش از ده ها هزار نفر از گردشگران تور کیش می باشند. یکی از معروف ترین این جشنواره ها، جشنواره ی تابستانی کیش می باشد، که در فصل تعطیلات تابستانی مورد توجه گردشگران قرار می گیرد. این جزیره ی مرجانی، یکی از برترین انتخاب ها، برای تجربه ی یک سفر به یاد ماندی در ایران بوده و جایگاه اول محبوب ترین مقصد گردشگری ایران را، به خود اختصاص داده است. 
جزیره ی آرام و نیلگون کیش دارای تفریحات بسیار زیادی است، اما به دلیل موقعیت و آب های آرام سواح آن، محبوب ترین تفریحات آن تفریحات دریایی است. از جمله تفریحات دریایی تور کیش می توان به غواصی، جت اسکی، ماهیگیری، فلای بورد، اسکی روی آب و... اشاره کرد، که در میان مسافران از محبوبیت ویژه ای برخوردارند. اما ناگفته نماند که تفریحات کیش به بخش دریائی آن خلاصه نمی شوند. شما می توانید شاهد انواع و اقسام تفریحات هوائی و زمینی باشید که تنوع آنها شما را برای انتخاب گیج کند. 
از قسمت تفریحاتی که بگذریم نوبت به مکان ها دیدنی و آثار باستانی تور کیش، همچون شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره، کشتی یونانی، نمايشگاه خزندگان و بسیاری دیگر می رسد، که هرکدام دارای ویژگی های خاص خود هستند که آن ها را از تمامی همتایانشان متمایز می سازد. سواحل آرام جزیره که با ماسه های مرجانی پوشیده شده اند، به همراه آب های زلال و شفافشان به شما این اجازه را می دهند، که از روی سطح آب به تماشای موجودات آبزی و جلبک های خاص کف دریا بنشینید و از تماشای منظره ی دلربای آن در یک ساحل تمیز کمال لذت را ببرید. از دیگر ویژگی های جزیره هم می توان به درختان و گیاهان بومی خاص منطقه، و همچنین تناسب هفت ماه ی آب و هوایی آن اشاره کرد، که از ویژگی های دیگر اعجاب انگیز جزیره ی کیش می باشند. 
شما می توانید، به روزترین های تور کیش را در لیست تورهای کیش و یا در قسمت تور داخلی وبسایت لحظه آخر ملاحظه کرده و با مقایسه ی قیمت ها و هتل های گوناگون، با آژانس های مربوطه تماس حاصل نمایید و تجربه ی یک سفر رویایی را برای خود رقم بزنید.
قيمت : 1000000 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 111111 ريال
قيمت : 11111 ريال
قيمت : 111111 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت