خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

تور اصفهان


 
قيمت 0ريال

تور اصفهان
تور اصفهان
شهر اصفهان با دارا بودن صدها اثر تاریخی و طبیعی و طبیعت بکر خود، ‏همه ساله پذیرای مسافران زیادی است؛ مسافرانی که خیلی از آنها، ‏مکان‌های دیدنی شهر را می‌شناسند اما بسیاری از آن ها نیز به دنبال ‏زیباترین مکان‌های گردشگری شهر اصفهان هستند‎ . در اصفهان گردشگران می توانند از معماری زیبای اسلامی، پل های سر ‏پوشیده، کاخ ها،مسجد ها و همچنین مناره های منحصر به فرد معروف ‏اصفهان دیدن نمایند‎.  
این امر باعث شده‌است که در فرهنگ ایرانی اصفهان، نصف جهان لقب ‏بگیرد و گردشگران داخلی و خارجی بسیاری به سفر اصفهان ترغیب شوند. ‏میدان نقش جهان در اصفهان یکی از بزرگترین میدان‌های دنیا است و ‏نمونه برجسته‌ای از معماری ایرانی-اسلامی است که توسط یونسکو به ‏عنوان میراث جهانی ثبت شده‌است‎.  
از مکان های گردشگری که مسافران در تور اصفهان می توانند از آنها دیدن ‏نمایند میتوان به موزه های اصفهان اشاره کرد. از جمله این موزه ها ‏میتوان به موزه هنرهای معاصر اصفهان، موزه هنرهای تزیینی اصفهان، ‏موزه صنايع دستی و هنرهای سنتی اصفهان. کاخ موزه چهل ستون، موزه ‏کلیسای وانک، موزه تاریخ طبیعی، موزه علوم و فنون آموزش پرورش، موزه ‏آب، موزه شهدا، گنجينه سنگ نوشته های تخت فولاد و باغ موزه پروانه ها ‏اشاره نمود که گردشگران زیادی در تور اصفهان از این مکانها دیدن می ‏نمایند‎.  
برای انتخاب تور اصفهان از نظر آب و هوایی نیز می توان اینگونه توضیح ‏داد که ،آب و هوای اصفهان به طور کلی معتدل و خشک است و مقدار ‏بارش باران و برف نسبتاً کمی دارد. حداکثر درجه حرارت در تابستان ۴۰ ‏درجه سانتی گراد است که تابستان هایی گرم و خشک را می سازد‎.  
در وبسایت لحظه آخر می توانید تورهای اخیر اصفهان که توسط آژانس ‏های مختلف ارائه شده است را ملاحظه نماید و هر گونه اطلاعاتی که در ‏رابطه با تور اصفهان نیاز دارید کسب نمایید‎.‎
قيمت : 1000000 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 111111 ريال
قيمت : 11111 ريال
قيمت : 111111 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت